Flat Preloader Icon

آزمون تافل اینترنتی TOEFL iBT

برای تغییر تاریخ یا مرکز آزمون تافل (reschedule) تا ۳ روز قبل از آزمون به غیر از روز آزمون فرصت دارید به صورت آنلاین یا تلفنی تاریخ یا مرکز آزمون تافل خود را تغییر دهید. هزینه تغییر تاریخ/مرکز آزمون تافل iBT مبلغ ۶۰ دلار آمریکا می باشد. توجه نمایید که شما نمی توانید برای تغییر تاریخ یا مرکز آزمون تافل iBT از طریق پست، ایمیل و یا مرکز آزمون اقدام نمایید.

برای تغییر آزمون تافل iBT از طریق آنلاین پس از ورود به اکانت خود در سایت ETS وارد گزینه view orders در سمت چپ صفحه شده و با انتخاب modify نسبت به reschedule آزمون تافل iBT خود در قسمت order summary page اقدام نمایید.

آزمون جی آر ای (GRE)

برای تغییر زمان یا مرکز آزمون جی آر ای جنرال کامپیوتری GRE General CBT Reschedule تا ۳ روز قبل از آزمون به غیر از روز آزمون فرصت دارید به صورت آنلاین یا تلفنی تاریخ/مرکز آزمون خود را تغییر دهید. هزینه تغییر زمان یا مرکز آزمون جی آر ای جنرال مبلغ ۵۰ دلار آمریکا می باشد. توجه نمایید که شما نمی توانید تاریخ یا مرکز آزمون جی آر ای را از طریق پست، ایمیل و یا مرکز آزمون تغییر دهید.

برای تغییر آزمون جی آر ای جنرال کامپیوتری GRE General CBT Reschedule از طریق آنلاین پس از ورود به اکانت خود در سایت ETS به قسمت View, Change or Cancel Your Computer-based GRE® revised General Test Registration وارد شده و در قسمت Change a Test Date گزینه reschedule را انتخاب کنید. پس از آن می توانید اقدام به تغییر آزمون جی آر ای نمایید.