Flat Preloader Icon

من با انتخاب گزینه “من قوانین و مقررات را خوانده ام و آن را می پذیرم” و ثبت سفارش، رسماً اعلام می نمایم که تمامی موارد زیر را مطالعه نموده ام، به طور کامل از آن ها آگاه هستم، هیچ گونه ابهامی در رابطه با این موارد برایم وجود ندارد و همچنین با آن ها به طور کامل موافقم:
۱. تمامی فعالیت های وب سایت شریف ویزا مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد. در نتیجه من حق درخواست هر گونه خدمات مغایر با قوانین کشور را از خود سلب می نمایم.
۲. شریف ویزا حق دارد سفارش من را به هر دلیلی رد نماید و انجام ندهد. در این حالت شریف ویزا کل مبلغ ریالی پرداخت شده توسط اینجانب را به حساب بانکی من باز می گرداند. به عنوان نمونه شریف ویزا حق دارد به دلیل وجود یک سایت یا یک سفارش مشخص در Black List شریف ویزا (لیست وب سایتهایی که شریف ویزا در آن ها پرداخت انجام نمی دهد) سفارش مرا رد نماید و آن را انجام ندهد.
۳. شریف ویزا حق دارد از هر زمانی به بعد یک وب سایت را در Black List خود قرار دهد و از آن زمان به بعد سفارش های مربوط به آن سایت را انجام ندهد. در نتیجه انجام شدن یک سفارش در گذشته دلیلی بر تعهد شریف ویزا برای انجام آن سفارش در حال و آینده نمی باشد. در صورت بروز این شرایط من حق هرگونه اعتراض را از خود سلب می نمایم.
۴. مسئولیت ثبت اطلاعات اشتباه، ناقص یا مبهم در فرم ثبت سفارش که باعث انتقال پول به اکانتی غیر از اکانت مورد نظر من یا هر مشکل دیگری شود بر عهده من می باشد. همچنین اگر در صورت اشتباه من در ورود اطلاعات هر گونه مشکل یا تاخیر در انجام سفارش من رخ دهد، هیچ مسئولیتی متوجه شریف ویزا نخواهد بود و من به طور کامل در این گونه موارد مسئولیت تبعات احتمالی را می پذیرم.
۵. در صورت بروز هرگونه مشکل از قبیل عدم ارسال کالا یا عدم ارائه خدمات توسط فرد یا سایت دریافت کننده مبلغ، شریف ویزا هیچ مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.
۶. ثبت سفارش در سایت شریف ویزا تنها برای اشخاص بالای 18 سال مجاز می باشد و من تایید می کنم که بالای 18 سال سن دارم.
۷. من متعهد می شوم که فقط با حساب کاربری به نام واقعی خودم در سایت شریف ویزا ثبت نام، واریز ریالی و ثبت سفارش نمایم. همچنین اطلاعات تماس من شامل آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه و شماره تلفن ثابت، صحیح و فعال هستند و من تا زمان آنجام سفارش خود، موظف به داشتن دسترسی به هر یک از این روش های ارتباطی هستم و در صورت عدم داشتن دسترسی به هر یک از این موارد در دوره زمانی انجام سفارش، مسئولیت تبعات احتمالی آن بر عهده اینجانب می باشد. همچنین شریف ویزا حق دارد در هر زمانی جهت تایید هویت، از من اسکن کارت ملی و شماره تلفن ثابت درخواست نماید و من نیز متعهد به ارائه مدارک واقعی خودم در این شرایط می باشم. در صورت مغایرت اطلاعات واقعی من با اطلاعات حساب کاربری در سایت شریف ویزا و دیگر اطلاعات ارائه شده به این موسسه، مسئولیت هرگونه تبعات احتمالی بر عهده اینجانب می باشد.
۸. من متعهد می شوم که در حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری خود دقت لازم را مبذول دارم. از این رو در صورت بروز هرگونه مشکلی در رابطه با دسترسی شخص ثالث به اطلاعات حساب کابری من در وب سایت شریف ویزا ، مسئولیت تمامی عواقب آن بر عهده اینجانب بوده و هیچ گونه مسئولیتی متوجه شریف ویزا نخواهد بود.
۹. سفارش های پرداخت زیر 50 دلار با ویزا کارت یا مستر کارت در صورتی که مربوط به خدمات دانشجویی باشند مطابق جدل زمانی تمامی سفارشات انجام می شد و در صورتی که مربوط به خدمات دانشجویی نباشد، طی 3 ساعت انجام می شود.  شما می توانید برای انجام سریع تر اینگونه سفارشات، از طریق فرم “خرید مستر کارت” اقدام به خرید کارت ارزی نمایم و خودتان پرداخت ارزی را انجام دهید.
۱۰. من تایید می کنم، در صورتی که امکان استفاده از کارت به هر دلیل خارج از کنترل فروشنده (مانند مسائل تحریم و غیره) فراهم نباشد، فروشنده مسئولیتی ندارد.
۱۱. اگر سفارش پرداخت از نوع Application Fee و یا مشابه با آن باشد و یا گزینه های Save و Submit را داشته باشد، بسته به شرایط Application ممکن است شریف ویزا،  Application را پس از پرداخت Submit کند یا این که Submit نکند. پس من باید بلافاصله پس از دریافت ایمیل انجام موفقیت آمیز پرداخت، وارد اکانت Application خود شوم و از Submit شدن آن مطمئن شوم، چرا که می دانم مسئولیت شریف ویزا تنها پرداخت هزینه Application Fee است و موظف به Submit اپلیکیشن پس از انجام پرداخت نیست. از سویی دیگر حتی اگر در سفارش خود درخواست کرده باشم Application مورد نظر Submit نشود (مثلاً فقط Save شود)، شریف ویزا ممکن است به دلیل الزامات سایت مربوط به Application، پس از انجام پرداخت، Application مرا Submit کند که در صورت بروز این حالت هیچ مسئولیتی بر عهده شریف ویزا نخواهد بود. پس، از آنجا که معلوم نیست سایت پس از پرداخت اجازه Save اپلیکیشن بدون Submit آن را بدهد یا ندهد، بهتر است همیشه پس از کامل نمودن Application و حصول اطمینان از آماده Submit بودن آن، نسبت به ثبت سفارش پرداخت اقدام نمایم و در نتیجه اگر مشکلی در این رابطه رخ دهد، مسئولیت کامل آن بر عهده اینجانب است و شریف ویزا هیچ مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.
۱۲. حداقل مبلغ اعتبار برای انجام یک سفارش 5 دلار می باشد و هزینه انجام پرداخت های زیر 5 دلاری توسط شریف ویزا، معادل یک پرداخت 5 دلاری می باشد.
۱۳. از آنجا که پس از ثبت سفارش هر لحظه ممکن است سفارش کاربر توسط تیم پرداخت انجام پذیرد لذا در صورت لغو سفارش از طرف اینجانب چه به صورت تلفنی و چه با استفاده از امکانات پنل کاربری وب سایت، شریف ویزا تعهدی مبنی بر لغو صد در صدی آن نخواهد داشت. در این شرایط اگرچه شریف ویزا مطابق درخواست من نهایت تلاش خود را برای لغو به موقع سفارش من و عدم انجام سفارش ثبت شده، به کار خواهد بست، اما در صورتی که پیش یا پس از درخواست لغو، سفارش توسط شریف ویزا انجام شود، مسئولیت این اتفاق به طور کامل بر عهده من بوده و من حق هر گونه اعتراض را در این حالت از خود سلب می نمایم. به همین ترتیب در هنگام ثبت سفارش نهایت دقت را به خرج می دهم که نیازی به درخواست لغو سفارش پس از ثبت نباشد.
۱۴. شریف ویزا در صورت بروز هر مشکلی که خارج از کنترل این موسسه باشد مانند عدم کار کردن لینک ارسال شده، مشکل در سایت دریافت کننده مبلغ و یا هر مشکل دیگر، هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت. در نتیجه من حق هرگونه اعتراض در قبال بروز تاخیر یا عدم انجام سفارش خود که در این شرایط بروز نماید، از خود سلب می نمایم. همچنین شریف ویزا حق دارد به طور کاملا یک طرفه تعیین نماید که چه شرایط یا مواردی خارج از کنترل این موسسه است و چه مواردی نیست و من حق هرگونه اظهار نظر خود در این زمینه را سلب می نمایم.
۱۵. من متعهد می شوم که پس از اعلان شریف ویزا مبنی بر پرداخت موفق، در سایت مورد نظر لاگین کنم، موفق بودن پرداخت را چک کرده و در صورت هر گونه مشکل، سریعاً موضوع را به پشتیبانی شریف ویزا اطلاع دهم. همچنین، اگر نیاز به انجام کاری اضافی مثل سابمیت اپلیکیشن باشد، سابمیت اپلیکیشن را انجام دهم. تعهد شریف ویزا تنها مربوط به بخش پرداخت سفارش من در وب سایت مورد نظر خواهد بود و چنانچه پس از پرداخت نیاز است فایل خاصی دانلود شود و یا دیگر اقدامات مشابه انجام پذیرد، شریف ویزا هیچ گونه مسئولیتی در قبال انجام اینگونه موارد بر عهده نخواهد داشت. در صورت بروز مشکل در این رابطه یا موارد دیگر، وظیفه تماس و مکاتبه با وب سایت مورد نظر و دریافت مجدد لینک دانلود بر عهده شخص من خواهد بود.
۱۶. شریف ویزا حق دارد جهت حصول اطمینان از عدم وجود مشخصات مرتبط با ایران، تمامی بخش های حساب کاربری و سفارش (Order) من در سایت مربوطه و همچنین مراحل پرداخت را وارسی و مورد بازبینی قرار دهد.
۱۷. شریف ویزا مسئولیتی در قبال نیاز به ارائه اطلاعات جانبی از قبیل قبض تلفن، اسکن پاسپورت یا دیگر اطلاعات پرداخت کننده و مدارک تایید هویت یا آدرس بر عهده ندارد و این اطلاعات و اطلاعاتی مشابه را در اختیار من یا فرد یا سازمان دیگری قرار نخواهد داد. در صورتی که انجام پرداخت نیازمند به ارائه این مدارک به وب سایت مربوطه باشد، مسئولیت انجام پیگیری های لازم جهت ریفاند کل مبلغ پرداخت شده در سایت مربوطه بر عهده من خواهد بود تا معادل ریالی آن را پس از کسر کارمزد ریفاند دریافت نمایم.
۱۸. در صورتی که به هر دلیلی قرار باشد مبلغی بابت سفارش انجام شده به کارت ارزی شریف ویزا ریفاند شود، معادل ریالی مبلغ ریفاند شده ظرف مدت حداکثر ۶ هفته و پس از کسر 5 درصد کارمزد برای مبالغ زیر 1000 دلار، 4% برای مبالغ 1000 تا 1500 دلار و 3% برای مبالغ 1500 دلار به بالا، و به قیمت روز دلار سایت در زمان ارسال ریفاند، به حساب من واریز می شود. ضمناً در صورتی که سایت شریف ویزا اعلام کند که مبلغ مربوطه به کارت ارزی ریفاند نشده است، من متعهد به پذیرش اعلام شریف ویزا بوده و حق عدم پذیرش آن را از خود سلب می نمایم. اگر پس از اعلام من به موسسه شریف ویزا مبنی بر ریفاند شدن مبلغی به کارت های ارزی شریف ویزا، این موسسه به اطلاع من برساند که آن مبلغ ریفاند نشده است، من این موضوع را بدون هیچ گونه اعتراضی می پذیرم. همچنین تمام مسئولیت عدم ریفاند شدن مبلغ را بر عهده می گیرم و بدین ترتیب می پذیرم که شریف ویزا مسئولیتی در این رابطه بر عهده ندارد. در صورت بروز این حالت، من متعهد می شوم این موضوع را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی از سایت مورد نظر پیگیری نمایم. من تعهد می‌نمایم که پیش از هر گونه اقدام خودم یا طرف مقابلم که منجر به ریفاند مبلغ پرداخت شده بابت سفارشم توسط شریف ویزا شود، مراتب را به اطلاع شریف ویزا برسانم تا در صورتی که مشکل یا محدودیتی در ارتباط با کارت یا اکانتی که پرداخت با آن انجام شده است وجود دارد، توسط شریف ویزا به اطلاع بنده برسد و به این ترتیب روش مناسبی برای ریفاند تعیین و مورد استفاده قرار گیرد. در نتیجه مسئولیت هر گونه تبعات ریفاند بدون هماهنگی با شریف ویزا توسط اینجانب، به طور کامل بر عهده من بوده و شریف ویزا در این رابطه مسئولیتی نخواهد داشت.
۱۹. در صورتی که پرداخت من مشمول هر گونه ریفاند شود، از زمان ثبت سفارش حداکثر مدت زمان سه ماه خواهم داشت تا نسبت به تعیین وضعیت ریفاند خود اقدام نمایم. در صورتی که به هر دلیلی ظرف مدت سه ماه پس از ثبت سفارش اولیه، درخواست ریفاند خود را از طریق مرکز پشتیبانی در وب سایت ثبت ننمایم یا ریفاند در خواست شده را پیگیری نکنم، مسئولیت بروز هر گونه مشکل در تایید و یا بازپرداخت مبلغ ریفاند شده، بر عهده اینجانب بوده و موسسه شریف ویزا هیچ گونه مسئولیتی در قبال تایید و بازگشت مبلغ ریفاند شده نخواهد داشت. قابل ذکر است که با توجه به محدودیت‌هایی مانند تاریخ اعتبار کارت‌های پرداختی و عدم امکان دسترسی به گردش حساب‌های گذشته به دلایل مختلف، ریفاند شما باید حداکثر تا ۳ ماه بعد از تاریخ انجام سفارش شما، به کارت های ما واریز شده باشد، در غیر اینصورت، شریف ویزا هیچ مسئولیتی بابت ریفاند نخواهد داشت. شریف ویزا فقط در بازه زمانی سه ماهه، بابت ریفاندهایی که به طور خودکار یا دستی توسط Merchant از طریق پنل ویزا/مستر کارت یا پنل بانک خارجی مستقیماً به کارت انجام شوند، پاسخگو می‌باشد. بنابراین در صورت درخواست شماره حساب بانکی از طرف مقابل برای ریفاند مبلغ به نام فرد صاحب کارت یا به نام غیر، تشریف ویزا هیچ تعهد یا مسئولیتی بر عهده ندارد.
۲۰. درصورت واریز مبلغ ریالی اضافی، لغو سفارش و یا هر دلیل دیگری که لازم باشد شریف ویزا یک مبلغ ریالی را به حسابم واریز نماید، واریز ریالی توسط شریف ویزا ظرف مدت حداکثر 5 روز کاری پس از تایید واریز وجه توسط شریف ویزا به انجام می رسد و من حق درخواست بازپس گرفتن این مبلغ را زودتر از این زمان، از خود سلب می نمایم.
۲۱. اگر وب سایتی که خرید در آن انجام می شود از من تایید (Confirmation) ایمیلی، اس ام اسی و یا هر نوع تایید دیگری درخواست کند، یا درخواست ارائه مدارک هویتی، اقامتی یا شرکتی پرداخت کننده را نماید، مسئولیت آن به طور کامل بر عهده من است. چنانچه به موجب این بند مشکل یا تاخیری در انجام سفارش من بروز نماید شریف ویزا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
۲۲. استفاده از حساب بانکی دیگران برای انجام پرداخت ریالی غیرمجاز می باشد و در صورت بروز هر گونه مشکل در این حالت، مسئولیت تبعات احتمالی آن بر عهده من می باشد.
۲۳. هزینه انجام سفارش با ارزی به جز دلار آمریکا (مثل دلار کانادا، یورو، دلار استرالیا و پوند) بر اساس نرخ تبدیل ارز در سایت هایی مثل xe.com در روز انجام سفارش به علاوه 4 درصد کارمزد تبدیل واحد بین بانکی محاسبه می شود. این کارمزد 4 درصدی بین بانکی به طور کامل خارج از کنترل شریف ویزا می باشد و توسط بانک محاسبه و به همین میزان مبلغ بیشتری از کارت ارزی شریف ویزا کسر می شود. از آنجا که این کارمزد مربوط به شریف ویزا نیست، من حق هر گونه اعتراض در این رابطه را از خود سلب می نمایم.
۲۴. شریف ویزا فقط موظف به یک بار تهیه و ارسال رسید برای هر پرداخت انجام شده می باشد. در نتیجه مسئولیت حفظ و نگهداری از فایل رسید و همچنین تهیه نسخه پشتیبان از آن، به طور کامل بر عهده من می باشد. از این رو پس از گذشت 72 ساعت از انجام سفارش، در صورتی که من در رابطه با دریافت فایل رسید پیگیری ننمایم، این امر به منزله تایید دریافت فایل مربوطه توسط من بوده و پس از گذشت این زمان، شریف ویزا هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با نگهداری از فایل رسید پرداخت و یا تهیه و نگهداری نسخه های پشتیبان از آن برعهده نخواهد داشت.
۲۵. اگر سایت دریافت کننده مبلغ، به هر دلیلی کالاهای سفارش داده شده را اشتباهاً به جای ارسال به Shipping Address به Billing Address وارد شده در هنگام پرداخت ارسال نماید، هیچ مسئولیتی بر عهده شریف ویزا برای دریافت کالا در آدرس مربوطه یا تحویل آن در ایران یا در کشوری دیگر نمی باشد. در این شرایط من متعهد هستم که پیگیری های لازم را جهت رفع مشکل از طریق سایت مربوطه انجام دهم و در صورت بروز هر گونه ضرر و زیانی در این حالت، شریف ویزا هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.
۲۶. جدول زمانی سایت شریف ویزا که مطابق آن این موسسه تعهد دارد سفارش پرداخت من را به انجام برساند، در صفحه هر سفارش درج شده است و با توجه به نوع سفارش و زمان ثبت سفارش، متفاوت می باشد. در صورت تاخیر در انجام سفارش، شریف ویزا متعهد می شود که در صورت درخواست مشتری، سفارش را کنسل کرده و هزینه را همان روز عودت دهد. اگر پس از ثبت سفارش، به هر دلیلی از جمله تأخیر در انجام سفارش، مبلغ پرداخت تغییر یابد (به عنوان مثال، افزایش قیمت بلیط پرواز یا هتل)، یا ددلاینی از دست برود، مهلت پرداخت پایان یابد یا تخفیفی تمام شود، هیچ مسئولیتی بر عهده شریف ویزا نمی باشد و مشتری موظف به پرداخت مابه التفاوت مبلغ یا کنسل نمودن سفارش است.