Flat Preloader Icon

رزرو بلیط هواپیما برای سفارت

معمولاً برای مسافرت به هر کشوری که نیاز به ویزا دارد، باید مدارکی دال بر رزرو بلیط هواپیما برای سفارت ارائه دهید. البته در موارد محدودی، ممکن است از شما بخواهند تا بلیت پرواز به مقصد مورد نظر (نه رزرو تنها) را ارائه دهید. بسیاری از افراد، بیشتر از آنکه به فکر نوع مدارک مورد نیاز برای ارائه به سفارت مربوطه باشید، به فکر هزینه های اولیه مورد نیاز برای اقدام ویزای خود هستند. زیرا اگر ویزای شما تأیید نشود هزینه پرداخت‌شده از حمله هزینه خرید بلیت به هدر خواهد رفت. بنابراین طبیعتا به دنبال پاسخ به این پرسش هستید که آیا می‌شود بدون پرداخت هزینه بلیت رزرو بلیط هواپیما برای سفارت را گرفت و پولی پرداخت نکرد؟

رزرو صوری/سوری؟ رزرو موقت؟ رزرو بدون پرداخت؟

منطقاً خود کنسولگری‌های کشورهای خارجی می‌دانند که خرید بلیت پیش از تایید شدن ویزا امری منطقی نیست. عموماً سفارت‌های که درخواست برنامه سفر و رزرو بلیط رفت و برگشت از شما دارند، به راحتی به شما ویزا هم نمی دهند. بنابراین، کنسولگری‌ها به شما پیشنهاد می‌دهند که فقط رزرو بلیط هواپیما برای سفارت را انجام دهید یا بلیت‌هایی را خریداری کنید که امکان کنسل شدن داشته باشند. اما باید بدانید که قیمت این بلیت‌ها از بلیت‌های عادی معمولاً بیشتر است. حتی سفارت هایی که حتما نیاز به ارائه بلیت دارند، در ابتدای درخواست شما، رزرو بلیت رفت‌وبرگشت یا برنامه سفر به همراه تاریخ و شماره پرواز و تاریخ ورود و خروجی را قبول کرده و پس از تایید ویزا بلیت اصلی را درخواست می‌کنند.

برنامه سفر

به طور کلی، برنامه پرواز یا سفر، یک بلیت خریداری شده نیست. بلکه در واقع، یک برنامه سفر با جزئیات است که برای سفر به کشور مورد نظر، استفاده می‌شود. در این برنامه زمان‌بندی‌شده، خط پرواز، نام پرواز، نام شما، شماره رزرو، تاریخ رفت‌وبرگشت و کد فرودگاه درج می‌شود. درهرحال ارائه دادن برنامه سفر به کنسولگری با رزرو بلیت، بهترین و ارزان‌ترین راه‌حل ممکن است. زیرا با خرید بلیت این ریسک وجود دارد که تمام پول شما به هدر برود.

رزرو پرواز یا رزرو بلیط هواپیما برای سفارت در حقیقت یک مدرک است که نشان می‌دهد شما به کدام کشور، در چه تاریخ و با چه پرواز و شماره صندلی، سفر می‌کنید. معمولاً رزرو پرواز یک الی سه روز (وابسته به زمان سفر و نوع ایرلاین) اعتبار دارد.

می‌توانید تأیید رزرو پرواز را مستقیماً از شرکت‌های هواپیمایی و یا موتورهای جستجوگر شرکت‌های پروازی، بررسی کنید. شرکت های هواپیمایی که معمولاً از آن ها برای شما رزرو میگیریم عبارت اند از قطری، امارات، لوفت هانزا، ترکیش، آسترین و ایرفلوت

خریداری رزرو بلیط هواپیما برای سفارت

همانگونه که در بالا گفته شد، معمولاً تمامی سفارت‌ها به فرد می‌گویند که پیش از تأیید ویزا، بلیت کامل را خریداری نکنند. اما گاهی اوقات ممکن است سفارت یا کنسولگری از شما بخواهد که بلیت خریداری‌شده را ارائه دهید، زیرا باید اطمینان حاصل کند که پس از دوره سفر، به کشور خود باز می گردید. در این حالت، با خرید بلیط، e ticket یا همان بلیت الکترونیک با شماره بلیط دریافت می کنید که نشان دهنده خرید کامل بلیط مذکور است. پیشنهاد ما این است که قبل از دریافت ویزا، بلیت کامل را خریداری نکنید. زیرا در صورت رد شدن درخواست ویزا، هزینه بیشتری برای استرداد بلیط پرداخت می کنید.

یک طرفه یا رفت و برگشت؟

نکته آخر اینکه، همان‌طور که گفتیم رزرو بلیط هواپیما برای سفارت به صورت یک‌طرفه انتخاب خوبی نیست. زیرا بلیت رفت‌وبرگشت به سفارت ثابت می‌کند که شما پس از سفر خود، قصد بازگشت به کشور خود خواهید داشت و بیش از مدت تعیین‌شده اقامت نمی‌کنید. بلیط یک‌طرفه می‌تواند نشانه این باشد که شما قصد برگشتن ندارید.

تمامی بلیط های موجود در این سیستم دارای امکان کنسلی و جابه جایی زمان هستند.

می توانید برای پرداخت هزینه و صدور بلیط از اینجا، آنلاین اقدام کنید یا به دفتر ما مراجعه کنید.

 

شما می توانید از فرم زیر، درخواست رزرو بلیط پرواز خارجی را ثبت نمایید، بلیط شما از طریق ایمیل، ارسال می گردد.

زمان انجام سفارش شما مطابق جدول زیر است.

 

 

سوالات متداول درباره رزرو بلیط هواپیمای خارجی برای ارائه سفارت

رزرو بلیط هواپیما خارجی بدون پرداخت هزینه امکان پذیر است؟

بله، تعدادی از ایرلاین های خارجی، امکان رزرو بلیط پرواز خارجی بدون پرداخت هزینه بلیط، را به نمایندگان فروش خود می دهند. شما می توانید از سایت ما، درخواست رزرو بلیط بدون پرداخت هزینه را بدهید.

رزرو بلیط هواپیما برای ارائه به سفارت معتبر است؟

در 99% موارد، بله، رزرو تنها معتبر است. خود سفارت های کشورهای خارجی نیز می‌دانند که خرید بلیت پیش از تایید شدن ویزا امری منطقی نیست و در نتیجه رزرو بلیط را از شما قبول می کنند.

رزرو صوری بلیت هواپیما خارجی امکان پذیر است؟

رزرو بلیطی که ما برای شما انجام می دهیم واقعی است و صوری نیست. تنها تفاوت آن با بلیط واقعی، انقضای رزرو شما طی چند روز است.

چگونه بلیط هواپیما رزرو کنیم تا به سفارت ارائه کنیم؟

برای رزرو بلیط هواپیما خارجی از سایت ما، کافی است فرم درخواست بلیط خود را با ذکر مبدا مقصد و تاریخ پرواز، به ما اعلام نمایید. رزرو بلیط شما در کمترین زمان ممکن، برای شما ارسال می گردد. رزرو رایگان بلیط پرواز خارجی توسط سایت ما با پرداخت هزینه ای اندک، امکان پذیر است.

نمونه بلیط هواپیما خارجی برای ارائه به سفارت کارایی دارد؟

ما توصیه می کنیم به هیچ عنوان سعی نکنید که بر مبنای یک بلیط صادر شده، بلیط تقلبی، الکی و صوری برای خود درست کنید. چون ممکن است اعتبار شماره رزرو بلیط شما حتی پس از انقضا با ایرلاین چک شود و شما به عنوان یک فرد دروغگو متقلب شناخته شده و درخواست ویزای شما رد شود.

رزرو بلیط هواپیمای خارجی، چقدر اعتبار دارد؟

معمولاً رزرو بلیط پرواز خارجی پرداخت نشده، یک الی سه روز (وابسته به تاریخ سفر و نوع ایرلاین خارجی) اعتبار دارد.

رزرو بلیط پرواز خارجی باید به صورت یک طرفه گرفته شود یا رفت و برگشت؟

رزرو یک طرفه بلیط هواپیما برای سفارت اصلا مناسب نیست. زیرا رزرو بلیت به صورت رفت‌وبرگشت، به سفارت ثابت می‌کند که شما پس از پایان سفر خود، قصد بازگشت به کشور خود خواهید داشت. رزرو بلیط پرواز خارجی به صورت یک‌طرفه می‌تواند نشان دهنده این موضوع باشد که شما قصد برگشتن ندارید.

آیا بلیط هواپیما خارجی جهت سفارت باید خریداری شود؟

خیر، در حالت کلی، نیازی به پرداخت هزینه بلیط و خریداری قطعی آن وجود ندارد. به عبارتی، رزرو بلیط هواپیما خارجی بدون پرداخت، مورد قبول می باشد.

آیا گرفتن ویزا با بلیط هواپیما خارجی رزرو شده امکان پذیر است؟

بله، تقریبا همه سفارت های مشکلی با رزرو تنها بلیط ندارند. البته در مواردی، بعد از تایید ویزای شما، سفارت برای چسباندن ویزا در پاسپورت، درخواست بلیط خریداری شده و قطعی از شما می کند.

چه ایرلاین های خارجی امکان رزرو بلیط هواپیما را می دهند؟

از شاخص ترین هواپیمایی های خارجی که امکان رزرو تنها بلیط بدون پرداخت را می دهند می توان به قطر ایروز، لوفتانزا، امارات، اتریشی و ایرفلوت اشاره نمود.

آیا می توان صحت بلیط پرواز خارجی بدون پرداخت را فهمید؟

بله، شما می توانید با کد رزرو بلیط هواپیمای خارجی به سایت ایرلاین مورد نظر مراجعه نموده و بلیط خود را مشاهده کرده و همچنین دانلود کنید.

آیا اطلاعات کامل پاسپورتی مسافر برای رزرو بلیط لازم است؟

بله، تمامی اطلاعات پاسپورتی مسافر، برای رزرو رایگان بلیط پرواز خارجی نیز لازم است.