Flat Preloader Icon

بعد از انجام پرداخت آنلاین با مسترکارت/ویزاکارت یا با اکانت پی پال توسط شریف ویزا، ممکن است همه یا بخشی از مبلغ پرداخت شده توسط سایت دریافت کننده وجه، به کارت یا اکانت پی پالی که پرداخت با آن انجام شده است (کارت های شریف ویزا)، استرداد یا به اصطلاح Refund شود. ریفاند ممکن است به دلایل مختلف همچون لغو یا تغییر سفارش توسط شما، بروز اشکال در درگاه پرداخت و فرآیند پرداخت، محدودیت‌های سایت در ارائه سرویس به افراد ایرانی (به دلیل تحریم‌ها)، لغو ثبت نام آزمون‌های بین المللی چون تافل یا هر مورد مشابه دیگری اتفاق بیفتد. در این شرایط، بعد از بازگشت پول و پس از دریافت مدارک لازم از شما مانند مکاتبات و رسیدها، مبلغ برگردانده شده به حساب ما، برای شما مشتری گرامی واریز می گردد.

همانطور که در قوانین سایت شریف ویزا نوشته شده است، با توجه به محدودیت‌هایی مانند تاریخ اعتبار کارت‌های پرداختی و عدم امکان دسترسی به گردش حساب‌های گذشته به دلایل مختلف، شریف ویزا پس از ۳ ماه از تاریخ انجام سفارش شما، هیچ مسئولیتی بابت ریفاند نخواهد داشت. بدین جهت، حتما قبل از کنسلی آزمون های زبان مثل تافل، جی آر ای و یا درخواست ریفاند و برگشت وجه به سایت موردنظرتان، حتما وضعیت کارت و حساب ما را برای امکان برگشت وجه ریفاند، با پشتیبانی شریف ویزا چک نمایید.

شریف ویزا سعی می کند در کمترین زمان ممکن درخواست های استرداد وجه شما را رسیدگی کند. انجام سریع تر این پروسه، منوط به همکاری شما در ارائه مدارک و مستندات کافی برای تراکنش ریفاند است.

این مدارک شامل متن مکاتبات شما با سایت مورد نظر به منظور ریفاند، رسید کنسلی و یا تصویر صفحه تائیدیه ریفاند است. شما می توانید مدارک فوق را از طریق فرم موجود در همین صفحه، برای ما ارسال کنید. لطفا دقت نمائید تمام جزئیات مدارک خوانا باشد.

انجام بررسی‌های مربوط به تایید یا عدم تایید درخواست استرداد وجه و اعلام نتیجه بررسی آن، یک هفته زمان می‌برد، اما واریز معادل ریالی به حساب شما می‌تواند تا 6 هفته به طول بیانجامد. مطابق یک استاندارد بین المللی معمولا پس از تایید ریفاند توسط پذیرنده، زمانی معادل یک تا دو چرخه بیلینگ که مدت زمانی حداکثر تا 6 هفته می‌باشد، نیاز است تا ما بتوانیم دریافت مبلغ ارزی ریفاند شده در ویزاکارت/مستر‌کارت یا اکانت پی پال خود را تایید کنیم.

پس از تایید مدارک ارائه شده به ما، 5 درصد کارمزد برای مبالغ زیر 1000 دلار، 4% برای مبالغ 1000 تا 1500 دلار و 3% برای مبالغ 1500 دلار به بالا، برای کارمزد ریفاند، کسر می گردد.

در صورتی که از زمان انجام سفارش پرداخت آنلاین شما بیش از سه ماه گذشته باشد، حتما قبل از انجام ریفاند، با پشتیبانی وب سایت هماهنگی نمایید، با توجه به محدودیت‌هایی مانند تاریخ اعتبار کارت‌های پرداختی و عدم امکان دسترسی به گردش حساب‌های گذشته به دلایل مختلف، شریف ویزا پس از ۳ ماه از تاریخ انجام سفارش شما، هیچ مسئولیتی بابت ریفاند نخواهد داشت.

لطفاً توجه فرمایید که منظور از قیمت دلار، قیمت دلار در روز (تاریخ میلادی) دریافت مبلغ ریفاند شده در کارت یا اکانت مربوطه بر اساس اعلام و تایید ما و نه درج شده در رسید شما یا اعلام طرف ریفاند کننده، می باشد. همچنین در نظر داشته باشید از آنجا که ارز پایه کارت‌های ما به دلار آمریکا می باشد، فارغ از نوع ارزی پرداخت مربوطه، محاسبه ریفاند تنها به واحد ارزی دلار آمریکا انجام می‌شود. اگر مبلغ پرداخت شده مثلاً به یورو، دلار کانادا یا پوند باشد، در هنگام محاسبه ریفاند به دلار آمریکا تبدیل و محاسبات ریفاند برای مبلغ ریفاند شده انجام می شود.

توصیه می شود، بخش قوانین و مقررات وب سایت شریف ویزا که در زمان ثبت سفارش، مفاد آن را پذیرفته اید، مخصوصاً بخش در مورد ریفاند (بند 17 تا 19) نیز مطالعه شود.

*** دقت کنید که قوانین بالا، مربوط به ریفاند پرداخت ارزی انجام شده، است و استرداد هرگونه وجهی توسط شریف ویزا، حداکثر طی 5 روز کاری انجام می شود. ***

” لطفا اطلاعات فرم را به طور کامل و دقیق ارائه نمایید “

برای نمایش فرم زیر، ابتدا در سایت ورود/ثبت نام کنید.

دقت کنید که بررسی درخواست شما تا یک هفته زمان می برد و برای بررسی سریع تر درخواست استرداد باید به بخش پشتیبانی اطلاع دهید.

لطفا برای ثبت درخواست خود، وارد سایت شوید.